Spędzasz wakacje nad morzem z kolegą. Chcielibyście spotkać się ze swoimi przyjaciółmi z Berlina. Napisz do nich kartkę pocztową, w której:
- zaprosisz ich, abyście wspólnie spędzili jeden dzień
-zaproponujesz miejsce spędzenia wakacji
-zapytasz, czy mogliby przyjechać w konkretnym podanym przez Ciebie terminie
- przekażesz pozdrowienia

2

Odpowiedzi

2009-12-16T17:41:05+01:00
- zaprosisz ich, abyście wspólnie spędzili jeden dzień
-zaproponujesz miejsce spędzenia wakacji
-zapytasz, czy mogliby przyjechać w konkretnym podanym przez Ciebie terminie
- przekażesz podrowienia

Witajcie . Co u was słychac ? Dawno ze sobą nie pisaliśmy więc postanowiłam odnowic nasze relacje pisząc do was . Właśnie jestem nad morzem wraz z moim kolegą Marcinem i razem cieszymy się przepięknym nadmorskim słoneczkiem . Opalając się tak wpadłam wczoraj na genialny pomysł spotkania się z wami ! Tak bardzo już się za was stęskniłam i strasznie jestem ciekawa co sie u was pozmieniało . Jeżeli jesteście chętni proponuję spotkac się w Łebie za tydzień dokładnie 16 sierpnia . Niestety już 21 sierpnia wyjeżdzamy znad morza więc będziem mieli całe 5 dni . Mówiliście że macie w tym mieście ciocię więc poproście ją aby was przenocowała . Mam nadzieję że się niedługo spotkamy .

Pozdrowienia ze słonecznej Łeby (twoje imię ) i Marcin !







Hallo !Was ist mit Ihnen ?Once upon a time schrieben wir einander so entschied ich mich , unsere Beziehung zu einer schriftlichen Anfrage an Sie zu erneuern .Ich bin nur über das Meer mit meinem Freund Martin, zusammen und wir freuen uns auf ein schönes Meer .Sonnenbaden und ich fuhr gestern auf eine geniale Idee treffen uns mit Ihnen.So viel mehr für Sie stęskniłam und ich bin sehr neugierig, was wurde im August .Wenn Sie bereit sind, vorschlagen zu treffen nächste Woche in Leba genau 16 August. Leider, jetzt sind wir verlassen 21. August aus dem Meer, so haben wir
die ganze 5 Tage. Sie sagten, dass Sie in dieser Stadt Tante, so dass Sie ihr die Nacht verbringen zu fragen. Ich hoffe, bald zu treffen.

Grüße aus dem sonnigen Leba (Ihr Name) und Martin!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:05:55+01:00
Hans und Peter,
ich und Karol sind am Meer in Ustka im Sommerferien.Was machen Sie am 14. August?Wollen Sie nach Ustka in dieser Zeitraum für einen Tag kommen?Damals können wir ein Tag zusammen verbringen ung gut amüsieren.Wir können am Strand Muscheln,Brurstein sammeln,im Wasser spielen,tauchen und baden in der See oder Stradnball spielen.
Viele Grüße und Küsse
Konrad und Karol