Wykreśl nieprawdziwe określenia:

Cyklony to układy NISKIEGo/WYSOKIEGO ciśnienia, którepowstają w strefie UMIArkOWANEJ/MIĘDZYWZWOTNIKOWEJ. W Ameryce Środkowej i Północnej nazywa się je HURAGANAmI/TAJFUNAMI, a w południowo-wschodzniej Azji - TAJFUNAMI/HURAGANAMI. Prędkość wiatru w cyklonie dochodzi do 150/250 km/h. Cyklon może być bardzo KORZYSTNYM/NIEKORZYSTNYM zjawiskiem meteorologicznym, ponieważ PRZYCZYNIA SIĘ DO ZWIĘKSZEIA PRODUKCJI ENERGI ELEKTRYCZNEJ W ELEKTROWNIACH WIATROWYCH/POWODUJE WIELE ZNISZCZEŃ.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:40:33+01:00
Cyklony to układy NISKIEGo ciśnienia, którepowstają w strefie MIĘDZYWZWOTNIKOWEJ. W Ameryce Środkowej i Północnej nazywa się je HURAGANAmi, a w południowo-wschodzniej Azji - TAJFUNAMI. Prędkość wiatru w cyklonie dochodzi do 250 km/h. Cyklon może być bardzo NIEKORZYSTNYM zjawiskiem meteorologicznym, ponieważ POWODUJE WIELE ZNISZCZEŃ.

Proszę!;)
2 5 2
2009-12-16T17:48:42+01:00
Cyklony to uklady nieskiego cisnienia, ktore powstaja w strefie miedzuwzrotnikowej.W ameryce srod.i półn. nazywa sie je huraganamia w poludniowo wschodniej azji- tajfunami.predkosc wiatru w cyklonie dochodzi do 250km/h. cyklon moze byc bardzo niekorzystnym zjawiskiem meteorologicznym, poniewaz powoduje wiele zniszczen . tak jest dobrze .
1 5 1