Odpowiedzi

2009-12-16T17:40:02+01:00
Also, in meiner Freiżeit das Wetter ist schön, hier zu spielen Fußball mit Freunden.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:42:03+01:00
Also, in meiner Freizeit lese ich Bucher. (czytam książki)
-... fahre ich Rad.(jeżdżę na rowerze)
-... putze ich mein Auto. (myję samochód)
-... male ich. (maluję)
-...sehe ich fern. (oglądam telewizję)
-...gehe ich ins Kino.(idę do kina)
-... treffe ich mit meinen Freunde(spotykam się z moimi przyjaciółmi)

Jeśli jeszcze coś byś chciał/a to pisz;) Mam nadzieję, że pomogłam. Liczę na naj!. ;P
4 4 4
2009-12-16T18:02:49+01:00
Also, in meiner Freizeit hore Music und lese Bucher. (słucham muzyki i czytam książki)
2 3 2