Witam!

Proszę o napisanie wypracowania z języka niemieckiego. Jest ono potrzebne na piątek rano, lub czwartek wieczorem. Temat wypracowania to: "Was machst du in der Freizeit?" - Co robisz w wolnym czasie? W wypracowaniu trzeba odpowiedzieć przynajmniej jednym zdaniem na pytania:

1. Was ist dein Hobby?
2. Was machst du gern? - Co robisz chętnie?
3. Was machst du nie? - Czego nigdy nie robisz?
4. Wie oft surfst du in Internet? - Jak często serfujesz w Internecie?
5. Was machst du oft? - Co robisz często?
6. Wie oft fährst du Rad? - Jak często jeździsz na rowerze?
7. Wie findest du Fußball? - Co sądzisz o piłce nożnej?
8. Was findest du langweilig? - Co sądzisz, że jest nudne?
9. Was nachst du zweimal die Wache? - Co robisz 2 razy w tygodniu?
10. Hast du viel Freizeit? - Czy masz dużo wolnego czasu?

Odpowiadajcie według własnego uznania(np. o sobie, bo każdy napisze inaczej) - ja się dostosuję. Proszę również o tłumaczenie. Bardzo proszę o pomoc. Z niemieckiego jestem noga. Daję w nagrodę wszystkie punkty jakie mam.

Serdecznie pozdrawiam :)

2

Odpowiedzi

2009-12-16T18:01:59+01:00

Meine hobby ist spiele computer und spazieren gehe.
Moim hobby jest granie na komputerze i spacerowanie.
Ich gern kochen und fahre schlitten.
Chętnie gotuję i jeżdżę na łyżwach.
Ich fahre schlittschuh und fahre Wasserski nie.
Nigdy nie jeżdziłam na łyżwach i na nartach wodnych.
Nein,selten surf in internet,ich finden das ist verlust die zeit.
Nie,żadko serfuje w internecie,sądzę że to strata czasu.
Ich esse brot mit nutella oft.
Często jem kanapki z nutellą.
Ich fahre Rad selten.
Rzadko jeżdżę na rowerze.
Die Fußball ist sehr good sport.
Sądzę że piłka nożna to bardzo dobry sport.
Ich finde lernen ist langweilig.
Sądzę że uczenie się jest nudne.
Ich lesen das Buch zweimal in Woche.
2 razy w tygodniu czytam książkę.
Nein,Ich habe keine Freizeit.
Nie,nie mam żadnego wolnego czasu.

Wiem że nienajlepsze ale robiłam w pośpiechu. :D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:07:27+01:00
Ich verbringe meine Freizeit sehr interessant. Ich interessiere mich fÜr Musik und Sport. Ich gehe gern ins Kino. Ich fahre nie in die Oper. Meine Meinung nach ist die Oper langweilig. Ich surfe in Internet sehr oft. Ich gehe oft in die Pizzeria mit meinen Freunden. Ich fahre Rad tÄglich. Ich mag das sehr. Ich finde Fußball ist super! Ich finde Teater ist sehr langweilig. Zweimeil die Woche besuche ich meine Oma. Ich habe nicht so viel Freizeit.


Spędzam swoj czas bardzo interesująco. Interesuję się muzyką i sportem. Często chodzę do kina. Nigdy nie jeżdżę do opery. Moim zdaniem opera jest nudna. Często serfuję po internecie. Często chodzę do pizzerii z moimi przyjaciolmi. Jezdze codziennie rowerem. Sądze ze pilka nozna jest super! sadze ze teatr jest nudny. Dwa razy w tygodniu odwiedzam moją babcię. Nie mam za duzo wolnego czasu