Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:42:22+01:00
No too to nie takie trudne jest ;)

Pomódlmy się za nasz kraj,aby szybko i dobrze się rozwijał,aby obywatele nie uciekali do innych krajów o lepszych warunkach do życia.
Pomódlmy się również o opatrzność Boga dla naszego kraju,aby wszyscy żyli ze sobą w pokoju i pokojowej atmosferze.


Chyba dobrze napisalem,ale nie jestem pewien do końca :)
2009-12-16T17:43:33+01:00
PROSIMY CIĘ PANIE ZA PRZYCZYNĄ NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY ,KRÓLOWEJ POLSKI I WSTAWIENNICTWEM ŚWIĘTYCH PATRONÓW NASZYCH,OCHRANIAJ OJCZYZNĘ NASZĄ OD WSZELKICH PRZECIWNOŚCI I ZASŁANIAJ JĄ BEZPIECZNIE OD ZASADZEK NIEPRZYJACIELSKICH.PRZEZ CHRYSTUSA PANA NASZEGO .AMEN
1 5 1
2009-12-16T17:44:55+01:00
Panie Boże, Ty, który udzielasz tym ,którzy Cię proszą, błagam Cię, zachowaj naszą ojczyznę- Polskę w stanie wolności i niepodległości. Mimo, że została ona doświadczona i rozebrana, z Twoją pomocą udało się Polakom przywrócić ją na mapy. Wielu ludzi za nią zginęło, pozwól im cieszyć się razem z Tobą w Twoim Królestwie. Spraw aby nigdy więcej nie rozdzierały jej konflikty i nie nachodziły katastrofy. Zachowaj ją w pokoju i czuwaj nad jej mieszkańcami. Z wielkim zaufaniem, że wysłuchasz moich próśb, proszę cię o to. Który żyjesz i królujesz w niebie razem z aniołami i świętymi. Amen