System partyjny istniejący w naszym kraju można określić jako:
a.system jednopartyjny
b.system monopartyjny
c.system wielopartyjny
d.system dwupartyjny

Ogłoszenie strajku przez związek zawodowy muszą poprzedzić następujące działania:
a. rozmowy z pracodawca jeśli te nie dają rezultatów to negocjacje z burmistrzem
b.rozmowy bezpośrednio z burmistrzem a jeśli nie dają rezultatu to z przedstawicielem premiera
c.negocjacje dwustronne z pracodawca, a jeśli te nie dają rezultatu to negocjacje z udziałem mediatora
d.negocjacje z pracodawcą z udziałami przedstawiciela właściwego ministerstwa.

Zaznacz te dwa zdania,które najlepiej określają współczesną funkcje reklamy.
a.reklama służy wyłącznie informowaniu o powstaniu nowego produktu.
b.reklama ma zachęcić klientów do kupienia produktu konkretnej firmy.
c.reklamy służą temu, by marka i produkt były jak najszerzej rozpoznawalne
d.reklamy przedstawiają rzetelnie zalety produktu i dlatego są wiarygodne.

Dokończ zdanie;
1.Obywatelska aktywność zmusza rządzących do rozwiązania trudnych problemów,a także od stałego liczenia się z................... ....................
2.Władze państwa przed podjęciem decyzji o wielkim znaczeniu dla przyszłości kraju mogą poprosić obywateli o wypowiedzenie swojego zdania w ...........

Bardzo proszę o szybkie odpowiedzi ;)

2

Odpowiedzi

2009-12-16T17:39:31+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:43:20+01:00
1.c
2.c
3.b
4.
1)głosem wyborców
2)referendum