A)napisz wszystkie liczby dwucyfrowe,w których suma cyfr wynosi 5
b)napisz wszystkie liczby dwucyfrowe,w których cyfra jedności jest o 5 mniejsza od cyfry dziesiątek;94
c)napisz wszystkie liczby dwucyfrowe,w których cyfra jedności jest równa 3
d)napisz wszystkie liczby dwucyfrowe,w których cyfra dziesiątek jest równa 7
Proszę o pomoc.Bardzo dziękuję.

3

Odpowiedzi

2009-12-16T17:40:57+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:45:57+01:00
1. 14 ; 23 ; 32 ; 41 ; 50
2. 72 ; 83 ; 61 ; 50 ;
3. 23 ; 33 ; 13 ; 43 ; 53 ; 63 ; 73 ; 83 ; 93
4. 70 ; 71 ; 72 ; 73 ; 74 ; 75 ; 76 ; 77 ; 78 ; 79
1 5 1
2009-12-16T17:47:09+01:00
A) 14,23,32,41,50
b)61,72,83,94
c)13,23,33,43,53,63,73,83,93
d)70,71,72,73,74,75,76,77,78,79
1 3 1