Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:56:56+01:00
W jezyku dzisiejszej mlodziezy mozemy dopatrzec sie bardzo wielu wulgaryzmow. Osoby uzywaja je nadmiernie w swoim slownictwie i mozna bardzo czesto je uslyszec w wielu wypowiedziach. Zwroty i slowa te przedstawiaja przede wszytskim agresje do otoczenia. Bardzo czesto mozna uslyszec te slowa w tekstach roznych piosenek,gdyz niektore sa niecenzurowane,zazwyczaj wystepuja ona w tekstach hip hopowych gdzie wykonawca pokazuje swa niechec do otoczenia i to jak traktuje innych. Młodzież zazwyczaj podlopuje te slowka w wypowiedziach swoich rowiesnikow i uzywa ich nadmierniu uwazajac sie za "fajna osobe". Slowa te tez sa pewnym rodzajem buntu wobec tego co sie dzieje do okola i ze dana osoba nie zgadza sie na to co sie dzieje wokol niej. Czlowiek uzywjacy wulgaryzmow jest zazwyczaj pod wplywem nerwow i nie panuje nad swoimi slowami. Uzywanie takiego slownictwa moze byc takze dowodem na to jak ubogi jest jezyk dzisiejszej mlodziezy. Problemem jaki mozemy dostrzec w tych slowach sa roznego rodzaju patologie,ktore wystepuja w kazdym spoleczenstwie.
1 5 1
2009-12-16T18:12:22+01:00
Potoczna mowa jaką da się zauważyć u większości młodziezy nie jest według mnie czymś złym, jednak jej zadużywanie może doprowadzić do powolnego procesu zanikania naszej plskie, ojczystej mowy. Współczesna młodzież by zaistnieć w środowisku posuwa się do używania niestosownych wyrażeń, czasem nie znając ich znaczenia. Jest t niestosowne, ale również wiąże ze sobą negatywne skutki. Podczas wypowiadania się chciażby w sposób wulgarny nie zachowuje się norm obyczajowych oraz prowadzi do zaznajamiania się większej liczby przypadkowych czytelnikó z tego rodzajem słownictwa.Każdy z nas powinien dbać, by przekazywać dalszemu społeczeństwu informacje naszym, ojczystym językiem, poniewąz powinniśmy go szanować.
2 4 2