Rozwiąż, wpisując czasowniki w podanej formie.

1. wywalczyć - 2. os. lm. trybu rozkazującego - ................
2. słuchać - 1. os. lm. trybu rozkazującego - ................
3. dbać - 3. os. lp. trybu rozkazującego - ................
4. poświęcić - 3. os. lm. r. nmos. trybu oznajmującego, czas przeszły - ................
5. rozbudować - 2. os. lm. trybu ozjanmującego, czas przyszły - ................
6. czcić - 1.os. lm. r. mos. trybu przypuszczającego - ................
7. bronić - 2. os. lp. r.ż. trybu przypuszczającego - ................
8. kwitnąć - 1. os. lp. trybu oznajmującego, czas teraźniejszy - ................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:49:57+01:00
1. wywalczcie
2. słuchajmy
3. niech dba
4. poświęciły
5. rozbudujecie
6. czcilibyśmy
7. broniłabyś
8. kwitnę
2009-12-16T17:53:30+01:00
1.walczcie
2.sluchajmy
3.niech dba
4.poswiecaly
5.bedziecie rozbudowywac
6.czcili bysmy
7.bronilabys
8.kwitnę