Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:52:54+01:00
Moim zdaniem zostawia się miejsce dla gościa którego można się spodziewać ponieważ gdy są święta wszyscy muszą być w domu i zjeść ciepły posiłek (tak sądzę)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T17:56:04+01:00
Na wigilię zaprosiłbym swoją rodzinę i bliskich. Moim zdaniem święta powinny być spędzone w gronie najbliższych mi osób. Ponieważ tego dnia urodził się Pan Jezus i dlatego żeby przede wszystkim uczcić rocznicę narodzin naszego Zbawiciela z rodziną.
1 5 1