Odpowiedzi

2009-12-16T17:48:52+01:00
2009-12-16T17:49:44+01:00
Wydany w ręce rzymskiego namiestnika Poncjusza Piłata, oskarżony został przez arcykapłanów i starszych o podburzanie narodu, namawianie do niepłacenia podatków cesarzowi oraz podawanie się za żydowskiego króla. Piłat, nie znajdując dowodów winy, odesłał Jezusa do tetrarchy galilejskiego Heroda Antypasa, syna Heroda Wielkiego, aby ten osądził swego poddanego.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:48:55+01:00