Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:51:52+01:00
S1=0.5 całej drogi i S2 tez
vśr.=delta s przez delta t
v=s1+s2/t1+t2
s1+s2 to cale S
i zostaje wyliczyc t
v1(pierwszego ciała)=s1/t1
a s1 to inaczes cale s/2
v=s/2/t1 mnozymy obustronnie przez t1
i t1=s/2v1
a t2= s/2v2- analogicznie
i podstawiamy wyliczone t do wzpru v=s/t1+t2
1 1 1
2009-12-16T17:52:21+01:00
90 km/h + 40 km/h = 130 km/h
130 km/h : 2 = 65 km/h
2 2 2