Odpowiedzi

2009-12-16T17:52:47+01:00
Osoba z niedowagą może przestać rosnąć >zahamaowanie wzrostu, brak płodności, nieprawidłowe rozwijanie się
POniewaz jest to okres dojrzewania i potzrebujemy odpowiednią ilośc danych składników do poprawnego rozwijania się :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:55:43+01:00
Konsekwencje:
-brak siły
-problemy ze zdrowiem
-zahamowanie wzrostu
-bezpłodnośc
-kruchośc paznkoci