Odpowiedzi

2009-12-16T17:53:13+01:00
Święty Mikołaju proszę cię o zdrowie mojej rodziny...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:54:37+01:00
Kochany Święty Mikołaju!

Wiem,że tak na prawde nie istniejesz,jednak ja wierzę w Ciebie,ponieważ zapisałeś się w historii jako dziadziuś o bardzo dobrym serduszku,uczynnym,serdecznym,miłym,kochającym wszystkie dzieci na świecie.

Chciałabym Cię prosić o to by wszystko w moim życiu, mojej rodziny i życiu moich przyjaciół się ułożyło.
By nie było żadnych kłótni i by nikt nikogo nigdy nie ranił.Proszę Cię również oto by skończyły się jakiekolwiek wojny na świecie,zrodzone ze zła ludzkiego,krwawe i niepotrzebne zamieszki .Proszę o pokój,o przyjażn i o miłość.
KOCHAM CIE.
Martyna X .
2009-12-16T18:03:22+01:00
Drogi Mikołaju

Dzieci dziś nie marzą o lalce czy misiu, na świecie brakuje miłości.
Proszę Cię więc mój drogi bądź życzliwy, niech twa miłość razem z Tobą do nas przybędzie. Spraw też, aby na każdej dziecięcej twarzyczce zagościł szczery uśmiech i wewnętrzna radość.
Było by też dobrze, gdyby tegoroczne święta były śnieżnobiałe!
pozdrawiam (podpis)

;)