Odpowiedzi

2009-09-10T20:58:32+02:00
185 + 5/9 =
24 + 2/5 =
0.25 + 0.75 =
0.75 + 1 =
8,8 + 9.2 =

9 - 3/9 =
(9 - 1/2) - (4 - 0.25) =
7 - (4.5 + 2.5) =
1/2 - (3/4 - 2/4)=
2.4 + 9.8 =

0,5(2,4+2,6) : 4 =
4 * 3/8 * 1.25 =
4(9*4)(1/2*1/9) =
3 * 2,7 * 2,4 =
8(1/8*1.2)=

25:0,5=
100:1/5=
27:(9:3)=
15:0,25=
90:(0,9*10)=
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T21:16:20+02:00
1/2 + 1/3 =
1/4 + 1/20 =
4/5 + 2/3 =
0,5 + 2/10 =
10/11 + 4/7 =

1/2 - 1/6 =
2/5 - 1/15 =
3 - 3/4 =
0,75 - 1/4 =
12 - 1 7/8=

12 : 2/9 =
1 : 2/4 =
90 : 80/1 =
100/7 :20/14 =
2/4 : 6/9 =

1/2 x 1/10 =
1/8 x 1/9 =
2/9 x 3/2=
9/10 x 1/3 =
2/4 x 7/2 =