Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:54:07+01:00
A)20 % - 60
100% - x
x=100*60/20=300
b5% jest równe 9
5% - 9
100% - x
x=100*9/5=180
c)25% jest równe 14
25% - 14
100% - x
x=100*14/25=56
d)9% jest równe 36
9%- 36
100% - x
x = 100*36/9=400
1 5 1
2009-12-16T17:54:27+01:00
2009-12-16T17:56:26+01:00
A) 20 % jest równe 60
20% = 60
60/20%*100% = 300
100%= 300
Odp. Szukaną liczbą jest 60.

b)5% jest równe 9
9/5%*100% = 1,8*100= 180
100%= 180
Odp. Szukaną liczbą jest 180.

c)25% jest równe 14
14/25%*100%= 56
100%= 56
Odp. Szukaną liczbą jest 56.

d)9% jest równe 36
36/9%*100%= 4 *100 = 400
100% = 400
Odp. Szukaną liczbą jest 400.