Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:56:18+01:00
Champagne - szampan
candle - świeca
dragou - to niewiem xD
grapes - winogrona
greetings - pozdrowienia
water - woda
soup - zupa
leutils - również nie mam pojęcia xd
rice - ryż
throw - rzucać
burn - palić
wine - wino
noodles - makaron
  • peas
  • Rozwiązujący
2009-12-16T17:56:55+01:00
Champagne-szampan
candle-świeczka
dragou-?
grapes-winogrona
greetings-przywitanie/pozdrowienie
water-woda
soup-zupa
leutils-?
rice-ryż
throw-rzucać
burn-palić
wine-wino
noodles-kluska/makaron