Odpowiedz na pytania uzupelnij krzyzówke
1.zabranie rady gminy(rada miasta)
2.okres w któeym kandydaci na radnych prezentują swoje programy wyborcom
3.rada powołuje je aby skuteczniej zorganizowac swoja prace
4.obszar z ktorego zglaszany jest kandydat na radnego
5.wyznacza date wyborow samorzadowych na terenie calego kraju
6.rzadzi w dużej gminie miejskiej
7.organ wladzy wykonawczej w powiecie
8.jeszcze nie wojt

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:57:59+01:00
1. Zebranie rasy gminy SESJA
2. Okres, w którym kandydaci na radnych prezentują swoje programy wyborcom? KAMPANIA
3. Rada powołuje je, aby skuteczniej zorganizować swoją pracę? UCHWAŁY
4. Obszar, z którego jest zgłaszany kandydat na radnego? OKRĘG
5. Wyznacza datę wyborów samorządowych na terenie całego kraju? PREMIER
6. Rządzi w małej gminie miejskiej? BURMISTRZ
7. Organ władzy wykonawczej w powiecie? ZARZĄD
8.Tego nie wiem:(
3 3 3
2009-12-16T18:20:52+01:00