Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:57:56+01:00
Pole rąbu to a*h
a=3
h=2
P=3*2=6
3*7=21 (sciana boczna)
21*4+6*2=84+12=96
Pole tego graniastoslupa to 96
Sciany boczne sa 4 a podstawy 2 :) jakby co


Ten na dole chyba cos poknocil
4 5 4
2009-12-16T17:58:51+01:00
3*7=21
2*7=14
2*3=6
21*2=42
14*2=28
6*2=12
12+28+42=82
pole powierzchni jest równe 82 cm2
4 1 4
2009-12-16T18:01:41+01:00
Liczymy pole podstawy ze wzoru:
P=a*h
P=3*2
P=6
6*2=12 - pole podstaw
Liczymy pole powierzchni bocznej ze wzoru:
P₁=a*b
P₁=3*7
P₁=21
21*2= 42

P₂=a*b
P₂=2*7
P₂=14
14*2=28

12+42+28=82cm²
Odp.Pole powierzchni całkowitej graniastosłupa wynosi 82cm²

LICZE NA MAX PKT ZA ZADANIE
1 1 1