1. Jak rozmnaża się muchomor ? przez podzial, fragmentację, pączkowanie czy zarodniki ?
2. Jak rozmnażaja si drożdże ? przez podzial, fragmentację, pączkowanie czy zarodniki ?
3. Jak rozmnaża się euglena ? przez podzial, fragmentację, pączkowanie czy zarodniki ?
4. Co to jest mikroza ? ( w skrócie )
5. Królestwa glonów .

2

Odpowiedzi

2009-12-16T18:02:45+01:00
1. przez zarodniki
2. przez pączkowanie
3. przez fragmentacje
4. chyba mikoryza - to życie w ścisłym związku grzybów z określonymi gatunkami roślin zapewniając im optymalne warunki wzrostu i rozwoju, zwłaszcza w niekorzystnych warunkach środowiska.
5. bakterie, protisty i rośliny
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:09:58+01:00
Muchomor rozmnaża się przez zarodniki.;
Drożdze rozmnażają sie przez pączkowanie
Euglena rozmnaża się przez podział
Mikoryza jest to współżycie grzyba i drzewa oparte na obustronnych korzyściach
Bakterie protisty i rośliny
Zaliczane do bakterii to np sinice
do protistów np brunatnice
do do roślin np zielenice krasnorosty
4 4 4