Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T17:57:54+01:00
Obw= 68cm
x- szerokość
3x+2- długość
Szerokość:
2(3x+2)+2x=68
6x+4+2x=68
8x=68-4
8x=64|:8
x=8
Długość:
3*8+2=26
5 4 5
2009-12-16T18:00:49+01:00
Obwód = 68cm
x - szerokość (8cm)
3x+2 - długość (26cm)

2(3x+2)+2x = 68
6x+4+2x = 68
8x = 68-4
8x = 64|:8
x = 8 cm

3*8+2 = 26 cm

1 2 1
2009-12-16T18:01:51+01:00
Obw = 68 cm
obw = 2a + 2b

a - szerokość
b - długość = 3a + 2

Szerokość:
2(3a+2)+2a=68
6a+4+2a=68
8a=68-4
8a=64|:8
a=8

Długość:
3a + 2 = 3 × 8 + 2 = 24 + 2 = 26