Odpowiedzi

2009-12-16T18:16:40+01:00
Akcja powiesci (olszyny)
zawod ojca uli (lekarz)
pies uli(dunaj)
uratowaj je zenek w wypadku (dziecko)
ubyszowna(pestka



rozwiazanie powinno wyjsc zenek
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:23:48+01:00
l i t e r a T u r a
n i e s p o k o j n E
i r e N a

f i l o l O g i ę
d e B i u t a n c k i c h
l i t e r a C k i m
d z i a ł o s z Y n

1. Jej największą pasją była ...
2. Jedna ze sławnych powieści - "... godziny"
3. Imię autorki książki
4. Ukończyła ... polską na Uniwersytecie Warszawskim
5. Miała wiele ... książek
6. W latach 1950–1954 była kierownikiem ... Państwowego Teatru Nowej Warszawy.
7. Miejsce urodzenia autorki
2009-12-16T18:27:14+01:00
auTorka (wielu książek)
powiEściopisarka
tajne Nauczanie uniwersetyckie

pedagOg
przeBywała w obozie janieckim
order uśmiChu
książki dla najmłodszychYch