Odpowiedzi

2009-12-16T18:04:10+01:00
156 + 29 = 185 cm - wzrost Marka
203 - 185 = 18
Odp: Tomek jest o 18 cm wyższy.
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:05:03+01:00
156 cm - wzrost Arka
156 cm + 29 cm = 185 cm - wzrost Marka
203 cm - wzrost Tomka
203 cm - 185 cm = 18 cm

Odp.: Tomek jest wyższy od Marka o 18 cm.
dziękuję za to że mi po mogłaś jestem ci gdzie mecz na pa pa pa pa pa pa pa pa pa
  • krk
  • Początkujący
2009-12-16T18:05:07+01:00
Arek 156
Marek 156 + 29 = 185
marek 185

Tomek 203
203 - 185 = 18

Tomek jest wyższy o 18cm od marka
8 4 8