Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:08:39+01:00
Nikomu nie bądźcie nic dłużni poza wzajemną miłością. Kto bowiem miłuje bliźniego, wypełnił Prawo. Albowiem przykazania: Nie cudzołóż, nie zabijaj, nie kradnij, nie pożądaj żony bliźniego swego, i wszystkie inne - streszczają się w tym nakazie: Miłuj bliźniego swego jak siebie samego! Miłość nie wyrządza zła bliźniemu. Przeto miłość jest doskonałym wypełnieniem Prawa
(Rz 13,18-10)
2009-12-16T18:10:07+01:00
-pomoc
-pocieszenie
-chodzenie na zakupy po żywnośc gdy bliźni nie może
-wyrozumiałosc