Napisz w jaki sposób można pomóc osobom,które znalazły sie w przedstawionych sytuacjach:
1.Ewa jest trzynastolatką mieszkającą w Twoim sąsiedztwie.Przez kilka miesięcy zmagała sie z ciężką chorobą i z tego powodu nie uczeszczala na zajecia szkolne.Teraz czuje sie lepiej,ale ma spore zaległości z kilku przedmiotów.Zajęci swoimi sprawami znajomi rzadko ją odwiedzają.


2.Pani Bogusława od lat mieszka sama.Mimo podeszłego wieku dotychczas dobrze radziła sobie z codziennymi sprawami.Od niedawna jednak ma problemy z poruszaniem się.Wiele trudu sprawia jej robienie zakupów czy wyprowadzanie na dwór psa,którym się opiekuje.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:09:03+01:00
1.Mozesz ją odwiedzić,pomóc w lekcjach, wytlumaczyć zaległosci
2. Zrobic zakupy, wyprowadzic psa na spacer, posprzątac mieszkanie, porozmawiac z nią
2009-12-16T18:12:12+01:00
Opowiedz do :
1.Można odwiedzić Ewę i podać jej wszystkie zaległości . Można też skontaktować się przez telefon lub w inny sposób .

2.Takiej osobie jak pani Bogusława można pomóc odwiedzając ją i pomagając jak najczęściej i zaproponować pomoc innym ludziom który są w takiej samej sytuacji jak ta pani .


Chcę naj XD
1 5 1