Odpowiedzi

2009-12-16T18:07:51+01:00
6a^2=864= a^2=144= a=...
suma krawedzi = 12*a
V=a^2
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:11:11+01:00
864cm²:6=144cm² - Tyle ma pole powierzchni jednej ściany i aby policzyc długość jednej krawedzi musimy wyciagnac pierwiastek z liczby 144:
√144=12
Jedna ściana ma 12cm
Liczymy objętość ze wzoru:
V=a³
V=12³
V=1728cm³

Liczymy sume długości wszystkich krawedzi(sześcian ma 12 krawędzi)a więc:
12cm * 12= 144cm

Odp.Objętośc sześcianu wynosi 1728cm³ a suma długości wszystkich krawędzi 144cm.

LICZE NA MAX PKT ZA ZADANIE Z GÓRY DZIEKI :D
1 5 1
2009-12-16T18:11:42+01:00
6 * a^2 = 864
a^2 = 144 => a = 12 cm

V = a^3 = 12^ 3 = 1728 cm^2

n = 12*a = 144 cm