Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:10:48+01:00
21,3m x 46,3m = 986,19m²

986,19m² = 9,8619 ar

Czyli dywan miał mniejszą powierzchnie niż 10 ar.
1 5 1
2009-12-16T18:12:58+01:00
P = 21,3 * 46,3 = 986,19 m2
10a = 1000 m2
986,19 < 1000
odpowiedz: powierzchnia koca była mniejsza niz 10a
1 5 1
  • zizi
  • Początkujący
2009-12-16T18:13:19+01:00
21.3*46.3=986.19m
986.19m=9.861ar
Odp: wystarczy !
1 5 1