Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:09:54+01:00
Wzór kwasu siarkowodorowego jest taki: H2S więc trzeba pomnożyć dwa razy masę atomową wodory i dodać masę siarki

2*1u+ 32u = 2u + 32u = 34u

Odp. Masa cząsteczkowa H2S wynosi 34u.
3 3 3
2009-12-16T18:12:12+01:00
Trzeba pomnożyć dwa razy masę atomową wodory i dodać masę siarki

2*1u+ 32u = 2u + 32u = 34u

Masa cząsteczkowa wynosi 34u.
4 2 4