Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-11T17:05:21+02:00
Wiesz, mam taką koncepcję:

-podobno pantofelek jest najmniejszym zwierzęciem
-na obcasach?
-… i jest niewidoczne gołym okiem
-a okiem ubranym?

... choć wydaje mi się za krótkie nieco, ale może przez nakierunkowanie Cię, poradzisz sobie dalej.
2009-09-11T17:28:49+02:00
Ale po polsku?:) I na jaki temat ma być? napisz coś więcej bo nie za bardzo wiem o co Ci chodzi...;P