Odpowiedzi

2009-12-16T18:13:49+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T18:14:50+01:00
Hmm...głowe? ja na twoim miejscu uzylabym styropianu i powoli wycinala poszczegolne jej czesci a jak jeszcze chcesz mozesz ja potam pomalowac farbami w ten sposob uzyskasz przestrzen xD ja tak zrobilam model mozgu na biol...lub mozesz zrobic tez z masy solnej to juz prosciej bedzie, ale jak wolisz...;p

  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T21:39:06+01:00