Odpowiedzi

2009-12-16T18:18:19+01:00
W trakcie wojny niemcy wobec polaków . zydów cyganów nie przestrzegali zadnego prawa a przykładem sa obozy zagłady praca bardzo ciezka bez jedzenia , komory gazowe zrywanie paznokci zabijanie na oczach dzieci
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:32:43+01:00
Fundamentalnym przykładem są tutaj obozy zagłady, jak i łagry (ZSRR) i lagry (III Rzesza) ludzie znajdujący się tam mieli piekło na ziemi.
- nie było tam przestrzegania jakichkolwiek praw człowieka.
- wykorzystywano ludzi do nadludzkich wysiłków i niewolniczej pracy
- dostawali bardzo małe racje żywnościowe
- byli zakwaterowywani w barakach gdzie przypadało na jedno łózko wiele osób
- najsłabsi byli po prostu zabijani, podobnie chorzy
- transporty odbywały się w wagonach towarowych lub dla bydła, były przeładowane ludzie się tratowali i ginęli bez jedzenia i picia, a nawet zimna lub gorąca podczas długich podróż
- podobnie III Rzesza traktowała jeńców wojennych (mam na myśli wojskowych) z państw wschodnich jak i żydów i cyganów
- NKWD wykonało egzekucje na tysiącach polskich oficerów w Katyniu
- nie wspominając o żołnierzach wermachtu i esmanach którzy mordowali całe wioski na rozkazy przełożonych
- zagazowywano ludzi w obozach zagłady
- przy zabijaniu innych byli zatrudnieni inni przebywający w obozie co wpływało na ich psychikę - stawali się zwierzętami a nie ludźmi
- niehumanitarne było również wypuszczanie żołnieży radzieckich na pole bitwy bez broni (musieli znaleźć ją po drodze), dostawali też małe racje żywnościowe, za małe, podczas zimy nie mieli odpowiedniego ekwipunku
12 4 12
2009-12-16T19:04:03+01:00
*Strzelanie do bezbronnych cywilów, łapanki
*Obozy koncentracyjne (nieludzkie warunki)
*Zabijanie bezbronnych ludzi w komorach gazowych
*Zabijanie jeńców (Katyń)
4 5 4