Odpowiedzi

  • felu
  • Początkujący
2009-09-10T21:22:43+02:00
Jesli nie lubisz rysowac to może to być park czyli drzewa (łatwe do narysowania ;p ) chodnik i jakiegos rowerzyste na tym chodniku ewentualnie jak nie wyjdzie to ten park i w oddali jakis biegajacych ludzi ;)
pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T21:25:20+02:00
Temat jest dość szeroki możesz narysować grupkę ludzi jadących na rowerach albo jakąś pieszą wycieczkę. Oprócz tego aby było wyraziściej proponuję wszystkich w koszulkach na których znajduje się przekreślony samochód...
2009-09-10T21:26:22+02:00
Dzień bez samochodu to ludzie na rowerach:},możesz narysować
specerowiczów, dużo zieleni...