Odpowiedzi

2009-12-16T18:17:59+01:00
Apostołowie:

* Szymon Piotr (Kefas), syn Jonasza, rybak z Betsaidy
* Andrzej, brat Piotra, rybak z Betsaidy
* Jakub (zwany Większym), syn Zebedeusza
* Jan Ewangelista, syn Zebedeusza, brat Jakuba
* Filip z Betsaidy
* Bartłomiej – Natanael z Ptolemaidy
* Tomasz (zwany Niedowiarkiem)
* Mateusz – Lewi, były poborca podatkowy
* Jakub, syn Alfeusza
* Szymon Kananejczyk (zwany Gorliwym)
* Juda Tadeusz (Judas), syn Jakuba
* Judasz Iskariota, zdrajca Jezusa; po jego samobójstwie wybrany został Maciej.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:18:41+01:00
1.Szymon zwany Piotrem
2.Jakub i Jan
3.Mateusz
4.Marek
5.Tomasz
6.Filip
7.Bartłomiej
8.Tadeusz
9.Jakub starszy
10.Łukasz
11.Judasz Iskariota później-Paweł
5 3 5
2009-12-16T18:18:12+01:00
Piotr, Andrzej, Jakub, Jan, Filip , Bartłomiej, Tomasz ,Mateusz, Jakub, Tadeusz, Szymon i Judasz ;)

proszę ;))
4 3 4