Jesteś po raz pierwszy w Londynie. napisz list d koleżanki z innego miasta w Anglii napisz po angielsku

-powiedz, gdzie jesteś i co tam robisz,
-porównaj Londyn do miejscowości, w której mieszkasz na stałe(weź pod uwagę co najmniej 2 rzeczy/2 aspekty)
-opowiedz o czymś co kupiłeś wczoraj i opisz tą rzecz,
-zaproponuj koleżance przyjazd do Lodnynu w określonym terminie

pilnie proszę o pomoc!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:41:26+01:00
Hey!

I live in London Street Downing Street. I live in a good hotel with excellent service. London is a wonderful city. Always something going on here is what do some work. In contrast to Plock which is boring and hard to find there. Yesterday one of the shops I bought gas Beckham jersey. Is red. Quite large with the number 7 on his back. We hope that now I am not a very long time to visit because I miss you. Yours and wait for a visit. Peter
2009-12-16T18:42:52+01:00
Wiem wszystko ale nie wiem jak sie do tego zabrac przykro mi :/