Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T21:31:38+02:00
A) ∛10 * ∛0,1 =1
b) ∛2⅔ * ∛¹/₉ =2/3
c) ∛2,7 /( kreska ułamkowa) ∛100 =0,3
d) √2⁴ =4
e) √10² * √12² =120
f) √3⁴ *√2⁶ = 72
2009-09-10T22:34:41+02:00

Te znaki oznaczają ułamek np. 3/2 to <trzy drugie>

a)
∛10 * 0,1
∛10/1 * 1/10 =
∛1 = 1


b)
∛8/3 * ∛1/9=
∛8/3*1/9 =
∛8/27=
2/3

c)
∛2i7/10 (kreska) ∛100=
∛27/10(kreska) ∛100=
∛27/10: ∛100=
∛27/10: ∛100/1=
∛27/10* ∛1/100=
∛27/10000= 3/10

d)
√2*2*2*2=√16=4

f)
√81*√36 =
9*6=54

Z EEEEEE nie pomoge:(