Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:22:52+01:00
Hęę to będzie :
wychodzić z domu ,
odpocząć od komputera .
ograniczyć granie np. 2 , 3 godziny dziennie .
korzystać z komputera tylko wtedy kiedy jest potrzeba , a jeśli już nie wytrzyma niech wejdzie na ten komputer , ale nie siedzieć za długo .
jeśli już gra niech odpoczywa 10 minut co jedną godzinę .

dużo tego będzie ^^
27 3 27
2009-12-16T18:23:11+01:00
Maniak komputerowy powinien mieć stopniowo obniżany czas korzystania z komputera w celu rozrywki.
czyli że gdy dziennie przeświadcza na komputer 5 godzin(wiem że to dużo ale mówimy o maniaku no nie?)należy zmniejszać o 1 godzine.Jeżeli kuracja się uda i osoba będzie zadowalać się ,40 minutami rozrywki.Nie będzie miała napadów agresji ani dziwnych ruchów ciała.Kuracja wynosi 1 miesiąc aby maniak mógł przyzwyczaić się do mniejszego czasu korzystania z komputera.

Oczywiście jeżeli zabroni się mu korzystania z komputera trzeba być surowym i trzymać sie wyznaczonych zasad.Nie zgadzam się z kolegą u góry...
16 3 16
2009-12-16T18:28:17+01:00
Witam. Dziś przedstawimy recepte dla Maniaka Komputerowego. Potrzebne nam będą następujące składniki:

*Łyżeczka twardego dysku (najlepiej mocno upieczonego)
*Szczypta gier komputerowych
*Pokruszona płyta
*Wyciąg z monitora
*Kilka kawałków folderów
*Kostki klawiatury

Do gotującej się wody wrzucił pokruszoną płytę. Odczekać 6 minut. Następnie wlać pół szklanki wyciągu z monitora. Mieszać. Po kolei wrzucać kostki klawiatury, po czym odczekać 2-3 minuty. Gdy trochę sotrygnie wrzucił 5 kawałków folderów. Mieszać. Polecane doprawienie szczyptą gier komputerowych. Do bardziej wyraźistego smaku, polecamy łyżeczkę twardego dysku.

Po spożyciu , gwarantowane obrzydzenie do wszelkiego rodzaju kontaktu z komputerem ;).

Mam nadzieje ze pomoglam. Powodzenia i pozdrawiam :)
91 1 91