Odpowiedzi

2009-12-16T19:13:53+01:00
Wspólnota kościoła to my wszyscy którzy wierzymy w Boga. Mamy za zadanie wspierać się w trudnych sytuacjach, nawracać innych, nie pozwalać na obrażanie Boga itd...
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T20:54:52+01:00
Kultura chrzescijanska to kultura stworzona z inicjatywy wiary, tradycja którą przekazują sobie pokolenia. wpływa na życie narodów i poszczególnych osób. wspólnota kościoła jest to zaangażowanie się ludzi w spólną modlitwę. przykładem wspólnoty kościoła są niedzielne msze świete.
23 4 23