Sprzedany na aukcji w 1989 roku znaczek pocztowy osiągnoł rekordową cenę 1,1mln dolarów amerykańskich.Znaczek miał wymiary 2,8cm × 2,3cm.Ile kosztował każdy milimetr kwadratowy tego znaczka? Wynik zaogrąklij do 1 centa (0,01 dolara)>

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:26:29+01:00
2,8 x 2,3 = 6,44 [cm²]
6,44 [cm²] = 644 [mm²]

644 [mm²] = 1 100 000 $ /: 644
1[mm²] ≈ 1708,07 $

Każdy milimetr kwadratowy tego znaczka kosztował około 1708,07 $
1 5 1
2009-12-16T18:26:20+01:00
28mm×23mm=644mm
1100000 ÷ 644 = 1708,07
1 mm kosztował 1708,07 dolara
2009-12-16T18:29:03+01:00
2,8*2,3=6,44cm=644mm 1100000/644mm=170,08