Musimy na plastykę przynieść jakąś widokówkę z pejzażem.
Praca będzie polegała na tym, że będziemy musieli dokończyć tą pracę, czyli do malowywać boki....
Ta widokówka fajnie żeby nie była tak trudna do malowania....

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T21:36:39+02:00
Najlepsza będzie widokówka przedstawiająca jeden krajobraz - nie kolaż,przedstawiająca jezioro, góry,plus trochę wyobraźni

Pozdrawiam
2009-09-10T22:04:09+02:00
Wielokrotnie już rysowałam takie prace. Najlepsze są pocztówki z jakimś mostem na jeziorze. Bardzo prosto jej wówczas domalowac częśc mostu. Polecałabym również zachodzące słońce. Również domalowuje się to bardzo łatwo.

Pozdrawiam i życzę miłego rysowania.