Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:26:59+01:00
1m^3 = 1m*1m*1m = 10dm*10dm*10dm = 1000dm^3 = 1000litrów
Zamień:
13m^3 na litry = 13000L
42m^3 na litry = 42000L
100m^3 na litry = 100000L

b)
metry sześcienne na decymetry sześcienne
8m^3=8000dm^3
23m^3=23000dm^3
13m^3=13000dm^3

c)1dm^3 = 1dm*1dm*1dm = 10cm*10cm*10cm = 1000cm^3
2dm^3 na centymetry sześcienne = 2000cm^3
16dm^3 na centymetry sześcienne = 16000cm^3
37dm^3 na centymetry sześcienne = 37000cm^3
2009-12-16T18:28:23+01:00
13m=0,013l
42m=0,042l
100m=0,1l

8m=8000
23m=23000
13m=13000

2dm=2000
16dm=16000
37dm=37000
2009-12-16T18:37:35+01:00
1m^3 = 1m*1m*1m = 10dm*10dm*10dm = 1000dm^3 = 1000litrów
13m^3 na litry = 13000L
42m^3 na litry = 42000L
100m^3 na litry = 100000L
b)metry sześcienne na decymetry sześcienne
8m^3=8000dm^3
23m^3=23000dm^3
13m^3=13000dm^3
c)1dm^3 = 1dm*1dm*1dm = 10cm*10cm*10cm = 1000cm^3
2dm^3 na centymetry sześcienne = 2000cm^3
16dm^3 na centymetry sześcienne = 16000cm^3
37dm^3 na centymetry sześcienne = 37000cm^3
DOBRZE JEST