Odpowiedzi

2009-12-16T18:27:23+01:00
F= 6 N
a = 2 m/s2
m = ??
a = F/ m
m = F/a
m = 6 / 2 [ kg* m/s2 / m/s2 = kg]
m = 3 kg
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:29:51+01:00
Wózek pod działaniem stałej siły równej 6n porusza sie ruchem jednostajnie przyspieszonym prostoliniowym z przyspieszeniem 2 m/s2. Oblicz mase tego wózka.

D:
F=6N
a=2m/s²
Sz:
m=?
R:
a=F/m *m
a *m =F : a
m=F/a
m= 6N :2m/s² m=3kg.


odp.: masa tego wózka wynosi 3kg .
6 4 6