Odpowiedzi

2009-12-16T18:29:26+01:00
Służyć ojczyźnie można pomuc tak , że zapiszesz się do policji lub do wojska.Pomuc można tak ,że zapisać się jako wolontariuszke/riusza i zbierać pieniądze pod kościołem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:31:31+01:00
Uważam ze sluzyc ojczyznie moze kazdy. Nawet takie dzieci jak my. Moze wydawac sie ze nie mozemy duzo lecz jest to zludne. Jet wiele małych rzeczy które można zrobić dla dobra ojczyzny. Gdy idziemy do sklepu mozemy namawiac rodzicow by kupowali Polskie produkty. Zbieranie smieci oczyszcz nie tylko nas kraj ale i planete. Jako mali patrioci możemy zasdzić z pomocą starszych drzewka. Rowniez wazne jest abysmy jako obywatele Polski zdobywali wykształcenie i dobrze sie uczyli.
9 3 9