Odpowiedzi

2009-12-16T18:30:28+01:00
Bo na gruzach dawnych cywilizacji, która była jedną z doskonalszych w ówczesnym świecie powstało dziś potężne i piękne miasto. Wszystko w nim jest takie spójne i dopasowane do siebie.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:32:55+01:00
Rzymski poeta Tibullus nazwał Rzym Wiecznym Miastem, ponieważ było ono tak wspaniale rozbudowane, miało wspaniałą gospodarkę, ekonomię i władców, na dodatek Rzym był bardzo ofensywnie nastawiony i posiadał wielką armię i niezwyciężone szyki bojowe. To miasto musiało przetrwać wieki. (zero kopiowania i zmieniania wszystko sam ;D )
2 5 2
2009-12-16T18:40:00+01:00
Tibullus, Albius Tibullus (ok. 54-19 p.n.e.) - poeta rzymski, przyjaciel Horacego i Owidiusza; piewca miłości, w utworach opiewał swoją ukochaną Planię, której prawdziwe imię ukrywał pod pseudonimem Delia, i uroków wiejskiego życia; echa jego elegii można znaleźć w twórczości K. Janickiego i Jana Kochanowskiego. Nazwał Rzym wiecznym miastem.

1 1 1