Odpowiedzi

2009-12-16T18:34:55+01:00
Bez przeszkód (B.)
Ku rzece (C.)
Między drzewami (Msc.)
Przeciw światu (C.)
Nad morzem (N.)
Do domu (D.)
W lesie (Msc.)
O koleżance (W.)
Spod zasłony (D.)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:36:20+01:00
- bez sensu
- ku niebu (C.)
- między ludźmi (N.)
- przeciw osobie (C.)
- nad ziemią (N.)
- do domu (D.)
- w pokoju (D.)
- o sobie (B.)
- spod gwiazdy (B.)