Odpowiedz na pytanie(krótko i na temat):
Co czynisz aby spotkanie ze zmartwychwstałym Jezusem zmieniało twoje życie?
i
Dlaczego twoim zdaniem osoba ochrzczona ma obowiązek szukania odpowiedzi na pytanie kim jest Jezus?


Proszę o szybką odpowiedź.

Z góry dzięki.

2

Odpowiedzi

2009-12-16T18:32:30+01:00
Chodzę,częsciej do kościoła.Spowiadam się aby mieć czyste serce i sumienie.Przyjmuję komunie swieta.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:34:15+01:00
Aby spodkanie z Jezusem zmnieniło moje życie,staram się być dobrym człowiekiem,naśladować go i chwalewnie obchodzić święta kościelne.