Odpowiedzi

2009-12-16T18:34:47+01:00
Czy twoje zycie jest dore
czy w twoim zyv\ciu jest cos wyjatkpwego
czy w twoim zyciu pojawila si jaksas wyjaatkowa osoba
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:52:12+01:00
Czy ludzie moglibyc dla siebie milsi?
Dlaczego ludzie wzajemnie się osądzają ,przecież jesteśmy polakami?
Dlaczego ludzie wykształceni nie maja prac?
Dlaczego ceny leków sa tak wysokie? (niektórzy mają niskie ręty i nie wystarcza im na życie)
Dlaczego rety dla osób chorych są tak niskie?
Co jest powodem wzrostu cen?(żywności,paliwa,prądu,wody)
Dlaczego polacy są nieuczciwi i oszukują swoich znajomych na każdym kroku ażeby było im lepiej?
Dlaczego polacy nie szanują siebie na wzajem oraz naszego kraju?(zanieczyszczają go i niszczą)