Odpowiedzi

2009-12-16T18:35:59+01:00
Podekscytowanie, Radość, wzruszenie :)
48 3 48
2009-12-16T18:43:28+01:00
Wyraźnie, czysto, z uczuciami...

Słuchacze byli pod wrażeniem:)
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:44:21+01:00
Przysłówki:
-głośno
-wyraźnie
- z powagą
-wzruszająco
Uczucia które towrzyszyły słuchającym to:
Wzruszenie,miłośc do ojczyzny(polska),ździwienie że nie boi się recytowac "Reduty Ordona" po polsku gdyż mogliby to usłyczec rosjanie.
Profesorowi języka polskiego Sztetterowi ze wzuszenia płyneły po policzka łzy że pomimo rusyfikacji młodzież polska i tak pamięta o swojej ojczyźnie.
24 4 24