Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:43:37+01:00
Opis pokoju rodzicow;D
Pokuj moich rodzicow jest durzy.
na wszystkich scianach sa jakies obrazy i zdjecia. na jednej ze scian jest powieszone zdjecie w anty ramie moich rodzicow;) po lewej stronie jest ustawione łożko . obok łózka po obu stronach sa dwie połki na ktorych postawiony jest kwiatek oraz lampka nocna. na wprost łozka postawiona jest komoda w ktotej są ciuchy. Nieopodal komody jest nie wielki piękny stoliczek oraz lustro przy ktorym mama zawsze rono sie maluje;P gdy popatrzymy w bok zobaczymy tam szafę. Na podłodze jest piękny kremowy dywan dobrany do koloru scian pokoju.
2009-12-16T18:51:33+01:00
Pokuj jest średniej wielkości. Jest koloru miodowej żółci. Na środku drewnianej podłogi leży duży brązowy dywan. Wzdłuż jednej z ścian stoi łużko. Przy innej ścianie stoi szafa i szeroki regał. Na półkach znajduje się dużo książek i porcelanowych figurek. Przy oknie stoi biurko i krzesło. Na biurku stoi komputer. W oknie na parapecie stoi kilaka doniczek z fiołkami i jedna doniczka z grudnikiem.