Odpowiedzi

2009-12-16T18:36:54+01:00
Życzę Wam na Święta Bożego Narodzenia
Najlepsze, co może istnieć tylko
Zdrowia, szczęścia, zadowolenia
A to - na całą wieczność
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:37:07+01:00
Życzę Wam na Święta Bożego Narodzenia
Najlepszgo, co może istnieć tylko
Zdrowia, szczęścia, zadowolenia
I tego - na zawsze


:))
2009-12-16T18:37:53+01:00
Życzę Wam na Święta Bożego Narodzenia
Najlepsze, co może istnieć tylko
Zdrowia, szczęścia, zadowolenia
A to - na całą wieczność