Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:41:09+01:00
Postaram się pomóc.Ponieważ nie można kopiować z innych stron wpisz sobie w Google "Zalety i wady życia w Atenach."I wejdź w Wikipedię tam będziesz wszystko miała;] Pozdrawiam;]
1 1 1
2009-12-16T18:47:36+01:00
Zalety:
Ateny:
-Demokracja
Sparta:
-wysoko rozwinięte wojsko
Wady:
Ateny:
-Nie miały tak silnego wojska jak Sparta
-Demokracja miała swoje wady
Sparta:
-każdy obywatel musiał isć do wojska
-panowała zasada równości majątkowej
2 5 2